you got me wonderin', why why I like it rough, why I like it rough



Dagen kommer suga.
Och hur vet jag det?
Jag bara vet det.
Nej men det är för att jag inte kommer ha något att göra hela dagen.
Bara loda framför datorn, dricka hejdlösa mängder med läsk och chatta som det lilla freak jag är på das msn.
Men det är ungefär allt.
Pappa är borta i Uppsala och ränner.
Och jag vill ha en kamera.
Jag kände det väldigt mycket liksom.. Igår.
Jag hade den där känslan utav att verkligen vilja ha något.
Och, jag vet, jag skulle kunna fråga pappa om jag han skulle kunna vara fin och söt och köpa en till mig, men..
Nej.
Det kommer han ändå inte göra, för han är.. snål.
Han är snålisens snålis snål.
Megasnål.

Btw, idag är det min kompis Desireés födelsedag, så jag rekommenderar att ni lämnar era kongratulationer i kommenterar genast, för annars kommer en ål utklädd till banan och äter upp era armar.
NO KIDDING.
Det kommer att ske.
Helt seriöst.

Nej nu ni så ska jag iväg och.. Göra något.
Dricka upp mitt kaffe först
Adios mi amigos!
JODER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0