The Scientist

Hela dagen började med Livskunskap.
Allt började åt skogen - och slutade åt skogen så att säga.
Vi tjafsade om tider och bad om en strejk. Men vi fick inte strejka.
VI har skolplikt. Fan.

Sedan hade vi NO. Det var tråkigt. Jag svarade på en del frågor
och lämnade in dem till Veronica. Under denna lektionen mådde jag piss.

Sedan var det matte. Jag, Rebecca och Ellen fattade inte ett skit.
Vi missuppfattade uppgifter, med mera.
Ellen slog i huvudet i fönstret. Det gjorde säkert jätteont. Vad vet jag.
Jag tyckte det såg komiskt ut, så jag asgarvade. Sedan var jag påväg att spy,
så Cecilia bad mig att ringa hem. Och sedan ville Cecilia prata med pappa..?
Men ja. Jag kom hem iallafall.
Eftermiddagen har jag spenderat sovandes på sängen. Jag är övertrött. Jag kommer dö.
Är inte säker på att det blir skola imorgon. Det blir kanske att stanna hemma.
Har fortfarande ont i huvudet.

Luzz smartaste citat idag (lite omformulerat): "Om du inte får ta en Alvedon mer än var tredje timme, ta en Ipren?"  

GENIALISKT ENLIGT MIG!
Jag minns faktiskt ingenting så tydligt av dagen, jag minns bara hur trött jag är.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0