Min kväll i kubikmeter

Nu blir det att se på Trollkarlens Hemligheter och sedan Sagan om Ringen.
Den håller på till 01.10 så jag kommer aldrig orka mig upp imorgon..
Men vi får se, jag har ju lovat mig själv att ALLTID gå till skolan detta året.
Jag får bara.. en vecka sjukdagar, hahah.
Jag har städat idag. TREVLIGT. Pappa hotade med att dra ut dataanslutningen annars.
Inte roligt att inte ha någon data, så jag städade. Det blev v a c k e r t.
Jag har preeeeecis duschat, och har lite ont i benet. Jag kommer DÖ imorgon.
Springa. 800 meter och 80 meter. FAN. jag hatar det.
Ångerst för den där jävla friidrotten. Den skall dräpas.
DRÅÅÅÅÅP PÅ DEN.
Ja. jag hatar den. Jag älskar all annan idrott utan friidrott och redskap.
Det kan dö. Jag vill inte H A friidrott. Jag kommer gå runt den där banan på tjugo minuter,
när alla andra går på tre minuter. HAHAHA.
Nej. Nu ska jag ta mig samman.
Nej, jag har redan stökat ner på golvet. Jag borde ha ett pris..
Jag SKA plocka upp det, sedan ska jag se på TV då. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0