Lady Gaga är en hermafrodit. Går världen under?



Enligt nya ja, NYHETER, så är Lady Gaga, en av det coolaste människorna på går på denna jord, hermafrodit.
Hermafrodit betyder att man har båda manligt och kvinnligt kön.
Men jaha.
Min personliga åsikt;
För det första, det är väl inget fel med det? Visst, det är inte "normal", men nu har det blivit ramaskri, om ni förstår. Det spelar ingen roll Om Gaga är man eller kvinna eller åsna eller häst, sålänge hon har sina skillz på att göra bra låtar som iaf. jag gillar och som det verkar som att många gillar så ser jag inte problemet.
Men visst.
Och sen är det ju det om hon ljuger. Varför skulle hon ljuga om en sådan sak? Varför skulle hon säga, nejmen tjena, jag är ju hermafrodit, om hon inte menade det?
- Hrhm.

Så, lugna ner er, världen går inte under för att Lady Gaga är hermafrodit.


Idag ska jag i allafall gå till affären eftersom att jag EJ gjorde det igår.
Wish me luck, eftersom att det är varmt som SATAN ute.

Nej, dags att göra annat.
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0