Jaha.

Mamma var nyss här inne. Hon kommenterar.... allt!
Jag orkar inte svara. Kommer med kommentarer som: Jag venne.. eller Mm..
Det känns helt enkelt som bra svar.
Jag  är för trött för att svara. Men så kan det bli när man vaknar av att hela familjen
för ett JÄVLA liv i köket. Jag stör mig totalt på det. Jag tänkte kasta ut en atombomb så att de blev tysta.
Man blir sur. Det är för fan bara nio dagar kvar till skolan börjar.
Kan jag inte få SOVA ELLER?!?!?!?!?!?

Men ja. Jag började lyssna på musik istället. Det var.. trevligare. Jag hatar att vakna klockan tio.
Det är en okristlig tid.
Men ja. Jag såg på Indiana Jones igår. Det är en "detfinnsbättrefilmer" - film.. enligt mig.
Men den funkade. Idag ska jag göra: 0
För det är molnigt. Och jag har inte ork.
Jag ska loda framför datorn.. Se på tv.. och skriva. Bara för att det är nio dagar kvar till skolan börjar.
Det är nästan bara en vecka. Panik.

Men ja. Jag ska väl hitta på något VETTIGT.
Ja. så får det bli. Chingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0