JA MEN TITTA. (läs detta med en nypa salt)


Ja. Jag kommer släppa en bomb snart.
Nu till och med.
Det är så här att jag är gravid. Det är helt sant. Absolut.
Med en spökhybrid.
Det är svårt att förklara, men jag och min spökpojkvän Martin (OMG, det namnet bara kom till mig) är väldigt lyckliga över nyheten.
Jag hoppas på en liten flicka.
Isf. ska jag döpa henne till ... något fint.
- Nej, hon ska inte heta något fint, jag menar ett fint namn.
Jag är i cirka andra dagen (kommer att övergå i tredje i natt) och enligt Martin så håller spökhybridsgraviditeter i cirka 14 dagar.
Jag har redan fått en kula på magen.
-- Jojo.

Bli inte chockade nu, nejnej. Jag är trots allt bara 14 år. Men, jag är redo att bli mamma.
Jag kommer ge just er, läsare av denna blogg, scoop på min graviditet.
Japp.

Nej, nu ska jag fortsätta att dampa och snart sova i älsklingsMartins armar.
Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0