grattis maria på födelsedagen.


Jag hinner bara med ett litet kort inlägg här innan jag måste åka och fira lillasyster.
Det är trots allt hennes 12 års dag.
Och återigen idag så hann jag före Linda. SCORE. Man tackar man tackar.

Jag sitter här i mitt onaturligt varma rum med min överhettade laptop och ser faktiskt onaturligt het ut idag.
Mitt hår är perfekt.
Jag menar kolla på bilden.
HAWWWT.
I'm on fiyaah.
Jag har faktiskt börjat att inse att jag faktiskt är lite snygg.
För lite snygg är jag ju faktiskt. Eller?
Eller är jag ful?
Nu ska jag försöka att inte sväva ut här..

Nåväl.
Nu ska jag dra mig min lilla kos mot Almunge för att fira minisork!
Ha en bra dag! Kanske en eller ett par bilder dyker upp!
pööspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0