Gandalf är en sexig jävel

Ja men faktiskt.
Han är en sexig jävel.
Med sitt långa vita hår.. Och hans toviga halvgråa skägg.
OOOHH HOOOTT DAAAMMNN! THIS IS MY MAAAN! hahaha

Seriöst nu då.
*harkel*
Dagen bestod av i princip... ingenting. Jag har gjort.. ingenting.
Jo jag har spelat the sims 3.. Det är det..
Jasper dödade jag.
Han blev gammal först, sen dog han.
Och Alice är gammal nu.
Och Emmett gifte sig med en Lisa, dom fick tvillingar, sen dödade jag Lisa.
Deras tvillingar heter Rosalie och Esme..
Sen gifte Edward sig med en Bella.. (woohoho) och Bella är nu gravid..
Sen innan Jasper dog så fick han och Alice en ny SON som heter Carlisle.
Carlisle är nu barn.
- Nej, han blev tonåring.
Han är ganska så sexig.
Jag blev lite kär i honom nu känner jag..
Mums.


GOLLUM!
ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0