gammal bild men nya tankar.


Hejsan alla små människor.
Bilden är nog daterat till någon gång i början av 2009.
Trevligt?
Möjligen.
Det var uppenbarligen innan jag klippte lugg iaf.
Appropå det, jag vet inte hur jag skall göra med det.. Jag menar, nu har den blivit lång och ligger mest.. ja, inte fram sådär, eftersom att då skulle jag inte kunna se ut, vilket kanske inte skulle vara så bra.
Jag funderar på hur jag ska göra.
Vad tycker NI?
Lugg eller ej?
Svara gärna!
Det skulle sannerligen uppskattas :)

Idag ska jag inte göra mycket, visst, det är bra väder, men jag känner mig så osocial mot livet just nu.
Allt känns så jävla tråkigt.
Ska nog äta ist. Eller.. jag vet inte .. något.
Jag tänker inte gå ut i allafall.
Nepp.
Jag tänker strejka.

Jag sitter här och lyssnar på musik. På en låt jag verkligen gillar. Och nej, det är för en gång skull INTE The Script, det är
"I'll be your love" med Nicole Scherzinger.
Hon äger.

Nej nu ska jag göra annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0